Ένα μπράβο στο Δήμο για την πρωτοβουλία να συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2014. Θεωρώ ότι υπάρχει καλή πρόθεση για όλο αυτό και δεν είναι φωτοβολίδα εντυπώσεων για τα μάτια του κόσμου. Αυτό όμως που πρέπει να γίνει είναι να προωθηθεί η επιλογή της πράσινης κινητικότητας με το ελάχιστο δυνατό ενεργειακό αποτύπωμα. Αυτό μπορεί να γίνει με τρόπους που έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν. Ας απολαύσουμε λοιπόν την εβδομάδα για αρχή και ας ελπίσουμε ότι στις 22/9 δεν θα είναι το τέλος της πράσινης κινητικότητας για φέτος αλλά η αρχή για τα επόμενα χρόνια.
Και ένα πολύ καλό νέο που (ξανά)ανακοινώθηκε σήμερα, ας ελπίσουμε ότι θα υλοποιηθεί και ίσως κάποια ημέρα να μπει και ο ποδηλατόδρομος του χωριού μας (ο ποιός;;) στο εν λόγω ευρύτερο δίκτυο ποδηλατοδρόμων: ο μητροπολιτικός ποδηλατόδρομος Κηφισιά-Φάληρο.
"Την έναρξη της δημιουργίας του Μητροπολιτικού Ποδηλατόδρομου της
Αθήνας μήκους 27 χιλιομέτρων, που θα ξεκινάει από την Κηφισιά, θα
διασχίζει την Αθήνα και θα καταλήγει στον Φαληρικό Όρμο, εξήγγειλαν ο
υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης
Μανιάτης και ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, στο πλαίσιο της
Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.
Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει με τον νότιο άξονα Γκάζι- Φάληρο μήκους 11 χιλιομέτρων, καθώς ήδη έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και το κόστος θα φτάσει στα 2,2 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά το έργο του βόρειου άξονα Γκάζι-Κηφισιά, μήκους 16,5 χιλιομέτρων και κόστους 9 εκατ. ευρώ, αυτό βρίσκεται σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, καθώς έχουν ολοκληρωθεί τόσο οι μελέτες όσο και η διαβούλευση με τους οκτώ δήμους και, τις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να έχει κατακυρωθεί και ο διαγωνισμός.
Σημειώνεται ότι στους κεντρικούς άξονες του μητροπολιτικού ποδηλατοδρόμου πρόκειται να ενωθούν τα τοπικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων των δήμων με τη μορφή «Τ». Ταυτόχρονα, πρόκειται να δοθεί έμφαση στην ενίσχυση της μετεπιβίβασης στα μέσα σταθερής τροχιάς..."
Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει με τον νότιο άξονα Γκάζι- Φάληρο μήκους 11 χιλιομέτρων, καθώς ήδη έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και το κόστος θα φτάσει στα 2,2 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά το έργο του βόρειου άξονα Γκάζι-Κηφισιά, μήκους 16,5 χιλιομέτρων και κόστους 9 εκατ. ευρώ, αυτό βρίσκεται σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, καθώς έχουν ολοκληρωθεί τόσο οι μελέτες όσο και η διαβούλευση με τους οκτώ δήμους και, τις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να έχει κατακυρωθεί και ο διαγωνισμός.
Σημειώνεται ότι στους κεντρικούς άξονες του μητροπολιτικού ποδηλατοδρόμου πρόκειται να ενωθούν τα τοπικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων των δήμων με τη μορφή «Τ». Ταυτόχρονα, πρόκειται να δοθεί έμφαση στην ενίσχυση της μετεπιβίβασης στα μέσα σταθερής τροχιάς..."
Πηγή: skai.gr