Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Get a life!


Δεν συνηθίζω να σχολιάζω τυχάρπαστα ανθρωπίδια χωρίς @@ αλλά αυτή τη φορά νομίζω ότι πρέπει.


Ως τώρα δεν έδινα ιδαίτερη σημασία σε κάτι καραγκιοζάκια που έλεγαν ιστορίες για αγρίους μόνο και μόνο για να γεμίσουν αράδες αλλά πολύ πρόσφατα (εντελώς τυχαία χρονική στιγμή) ανάρτησαν πανομοιότυπα "σχόλια" τρολάροντας στις αναρτήσεις μου. Και πάλι δεν θα είχα πρόβλημα αν αφενός δεν αναφέρονταν ονομαστικά σε τρίτα άτομα τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με το blog μου και αφετέρου αν τα σχόλια ήταν σχετικά με το ύφος και τις αναρτήσεις του blog.
 
Πέρα από τις παπαρολογίες και τις θεωρίες συνομωσίας κάποιων που έχουν χάσει την επαφή με τον πραγματικό κόσμο, τώρα βλέπω και κακόμοιρα σχόλια γεγονός το οποίο σημαίνει ότι κάποιος ανύπαρκτος μπήκε στη διαδικασία να φτιάξει ψεύτικο προφιλ μόνο και μόνο για να γράψει στο blog ότι μ@λ@κία του κατέβαινε.
 
Σε όλους αυτούς του ανύπαρκτους, κακομοίρηδες, κατεστραμμένους ανθρωπίσκους θέλω να πω για άλλη μια φορά ότι το blog μου δεν τους αφορά. Το holargos.blogspot.gr υπάρχει μόνο και μόνο για να μοιράζομαι τις σκέψεις μου σχετικά με το ότι γίνεται στο χωριό μας, τις σκέψεις ενός απλού πολίτη. Δεν ξέρω κανένα Τάκη, Λάκη, Σάκη, δεν είχα, δεν έχω και ούτε θα έχω καμία σχέση με τα του Δήμου και των παρατάξεων για αυτό και δεν γνωρίζω και δεν αναρτώ πληροφορίες εκ των έσω (αντίθετα με πολλούς "ανεξάρτητους"). Ότι αναρτώ είναι αποτέλεσμα παρατήρησης και ηλεκτρονικής ενημέρωσης. Αφήνω τα διαπλεκόμενα και την εσωτερική πληροφόρηση για τους "ειδικούς"!
 
Αν κάποιος wanna-be οτιδήποτε δεν έχει με τι να ασχοληθεί, ας στραφεί κάπου αλλού γιατί όσες παπαριές και να γράψει το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται γραφικός, ή μάλλον ακόμα πιο γραφικός. Όπως λέει ο σοφός λαός μας η βλακεία είναι αστείρευτη και κυρίως ανίκητη! Επειδή λοιπόν δεν μπορώ να νικήσω τη βλακεία αυτών των "ταλέντων", τους ζητάω να βρουν κάτι άλλο να ασχοληθούν όπως το να βγουν από τη μιζέρια τους.
 
Get a life!