Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Απάντηση σε σχόλιο προηγούμενου post...


Παρακάτω παραθέτω το σχόλιο στο προηγούμενο μου post...


"Αφού ρε μεγάλε, όπως λες, το χρέος είναι γεγονός, τότε γιατί δεν τα προσκομίζεις εσύ στη δικαιοσύνη τα στοιχεία περί... κακοδιαχείρισης; Ή μήπως έτσι σου είπαν να γράψεις;"

Αφενός δεν είναι δουλειά μου να αποδείξω αν υπάρχει κακοδιαχείριση ΑΛΛΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ να αποδείξουν ότι ΔΕΝ έχει υπάρξει κακοδιαχείριση κατά την δική τους θητεία. Εγώ δεν είμαι υπόλογος για την διαχείριση δημοσίου χρήματος, αυτοί όμως είναι.

Αφετέρου, εγώ δεν είπα ότι υπάρχει κακοδιαχείριση, είπα ότι έτσι αναφέρεται σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της περιοχής και ότι όσοι μιλούν για διασπάθηση χρήματος να βγουν με στοιχεία και να το αποδείξουν: "Αν κάποιος έχει κάποια στοιχεία περί κακοδιαχείρισης γιατί δεν τα παρουσιάζει στη δικαιοσύνη?" (post 22/8/2010 με τίτλο: Χρέος ναι...λύσεις?). Δεν θα μπορούσα να μιλάω για αποδεδειγμένη κακοδιαχείριση αφού προσωπικά δεν έχω στοιχεία. Όσον αφορά στον χρέος, αυτό δεν νομίζω να το αμφισβητείς...

Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο ότι έτσι μου είπαν να γράψω, αν αυτό καταλαβαίνεις από τα όσα έχουν γραφτεί σε αυτό το blog τότε είτε εγώ δεν εκφράζομαι σωστά ή όπως θα ήθελα ή εσύ δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις λίγο πιο προσεχτικά αυτά που γράφω. Σε ευχαριστώ πάντως που μπήκες στον κόπο να μου γράψεις την άποψη σου.