Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Coffee politics!


Τελικά αυτό που βλέπω καθώς ξεπροβάλλουν οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι είναι ότι η πλειονότητα τους είναι οι κλασικοί θαμώνες των συνοικιακών καφέ, οι γνωστοί βλαχοδήμαρχοι της καφετέριας. Δεν έχω διαβάσει κανενός το φυλλάδιο που να μου λέει τί έχει κάνει στη ζωή του και πως αυτό θα αποτελέσει θετικό εφόδιο στην προσπάθεια του/της ως μέλος του δημοτικού συμβουλίου. Επιπροσθέτως, οι περισσότεροι αναμασούν τα προβλήματα του Δήμου μας (κυκλοφοριακό, ρύπανση, πράσινο κτλ) αλλά κανείς δεν μου λέει ότι έχει βάλει κάτω τον τελευταίο δημοτικό προϋπολογισμό και τα διαθέσιμα κονδύλια και έχει εκτιμήσει ότι είναι εφικτή η τάδε ή η δείνα παρέμβαση, κανενός το όνομα δεν μου λέει (αυτό είναι προσωπική άποψη και είναι πολύ πιθανό να μην ισχύει για άλλους, παρόλα αυτά νομίζω ότι είμαι ο μέσος δημότης) κάτι ως προς την κοινωνική του/της δράση και προσφορά τόσο εντός όσο και εκτός των ορίων του δήμου, κανένας δεν μου λέει σε τί ύψος ανέρχονται τα τοκοχρεολύσια και πως σκοπεύει να τα περιορίσει ή πως θα συνεισφέρει στην τυπική συναλλακτική συμπεριφορά του δήμου μας, κανείς όμως.