Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Άλλα ντάλα οι απαντήσεις του κ. Αποστολόπουλου vol. 1-b




Όπως ήταν λογικό υπήρξαν αντιδράσεις από τον κ. Αποστολόπουλο σχετικά με τις θέσεις/ερωτήματα που αφορούν στο πρόσωπο του και εκφράζονται από την πλειονότητα των ηλεκτρονικών μέσων αλλά και σχολιαστών σε ιστοσελίδες που αφορούν στο χωριό μας. Προφανώς δεν ήμουν μόνο εγώ που είχα απορία σχετικά με τη σχέση του εν λόγω υποψηφίου με τη Χρυσή Αυγή αλλά και τον αν τελικά είναι πτυχιούχος ή όχι.





Οι απαντήσεις του κ. Αποστολόπουλου φυσικά δεν έκαναν αναφορά στη Χρυσή Αυγή κτλ. Κάποια σχόλια τύπου "είμαι δημοκράτης" και "δεν είμαι των άκρων" είναι αόριστα, παραπλανητικά και αποτελούν προσπάθεια αποφυγής απάντησης. Αν ρωτήσεις κάποιον Χρυσαυγίτη θα σου πει ότι είναι δημοκράτης και δεν είναι των άκρων, απλά πράττει υπέρ της πατρίδας κτλ κτλ. 

Ο κ. Αποστολόπουλος πρέπει να βγει και να πει ξεκάθαρα αν θεωρεί την Χρυσή Αυγή εγκληματική οργάνωση ή ένα φιλελληνικό κόμμα και σε τί επίπεδο είναι η συνεργασία του με επίσημα μέλη της εν λόγω οργάνωσης/κόμματος. Τόσο απλά! Φυσικά δεν θα το κάνει γιατί προφανώς δεν θέλει να ξεκαθαρίσει τη θέση του για να μαζέψει από παντού ψηφαλάκια.

Όσο για το πτυχίο, αν ήμουν πτυχιούχος και το αμφισβητούσαν οι αντίπαλοι μου σε εκλογική μάχη, θα το είχα κάνει αφίσα για να τους κλείσω το στόμα. Δεν είναι κακό να μην έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο, κακό όμως είναι να υπονοείς ότι είσαι πτυχιούχος για να παραπλανήσεις τον κόσμο.