Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία!


Μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία από το Σύλλογο Κατοίκων Παπάγου-Χολαργού που ελπίζω να έχει αποτέλεσμα. Έχω δύο παρατηρήσεις ωστόσο:


α) Θα έπρεπε η εν λόγω κίνηση να έχει διαφημιστεί λίγο περισσότερο. Υποθέτω ότι τα έντυπα, ηλεκτρονικά και μη, του χωριού μας δεν θα είχαν πρόβλημα να αναρτήσουν ή να περιλάβουν στην έντυπη έκδοση τους την παραπάνω αφίσα. Κάποια το έκαναν αλλά κάτι τέτοιο θα έπρεπε να ήταν καλύτερα οργανωμένο.
 
και
 
β) Προσωπικά είμαι λίγο διστακτικός όταν τέτοιες κινήσεις πραγματοποιούνται σε ιδιωτικούς χώρους. Προς θεού, δεν υπονοώ κάτι για τα εν λόγω βιβλιοπωλεία αλλά δεν μου φαίνεται ωραίο να ψωνίζω κάτι από ένα βιβλιοπωλείο και να το αφήνω εντός του καταστήματος για να δωθεί κάπου άλλού. Άσε που μου κάνει και λίγο σε διαφήμιση. Να τονίσω όμως ότι είμαι υπέρ και πολύ μάλιστα όταν πρόκειται για κινήσεις κοινωνικού χαρακτήρα αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να πραγματοποιείται η συλλογή των ειδών σε κάποιό χώρο του δήμου όπως το δημαρχείο και οι χώροι των τοπικών κοινοτήτων, τα ΚΕΠ κτλ.
 
Όπως και να έχει, μακάρι να έχει αποτέλεσμα η παραπάνω πρωτοβουλία και εύχομαι να δούμε και άλλες τέτοιες κινήσεις.