Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Τι μάθαμε αυτές τις ημέρες...


Τις τελευταίες ημέρες, οφείλω να ομολογήσω, έγινα πιο σοφός. Αναγνωρίζω ότι δεν φανταζόμουν ότι υπάρχει τόση σοφία, τόση ενέργεια, τόσο πάθος και τόσος επαγγελματισμός στην blogosphere του χωριού μας. Άκολουθήστε με παρακάτω για να δείτε τι έμαθα...

1) Έμαθα ότι είμαι υπάλληλος στην εταιρεία κάποιων τύπων με υποκοριστικά ονόματα: Τάκης, Σάκης, Μάκης κ.ά. Αν με διαβάζουν τα αφεντικά μου, μήπως να κανονίσουμε την πληρωμή μου; Τσάμπα δουλεύω; Σύμφωνα με αξιόπιστους πηγές, κάνω καλή δουλειά για αυτό θα ήθελα η αμοιβή μου να είναι αντίστοιχη των παραδοτέων μου. Παρακαλώ να κατατεθεί η αμοιβή στον λογαριασμό μου, ευχαριστώ!
 
2) Είναι κακό να συμφωνείς με άλλους. Αν η άποψη σου συμφωνεί με κάποια ήδη διατυπωμένη θέση, καλά θα κάνεις να επαναπροσδιορίσεις τις θέσεις σου και αν δεν μπορείς να παρθενογεννήσεις κάτι, μη μιλάς καθόλου. Αλλά σε καμία περίπτωση μη συμφωνήσεις μέ κάποιον άλλο.
 
3) Το δίκιο το βρίσκεις στην ποσότητα. Αν δηλαδή την άποψη σου την υποστηρίξουν τα περισσότερα άτομα (αδελφός, μάνα, παππούς, γείτονας, υπάλληλος, κλειδαράς, γαλατάς της γειτονιάς κτλ) τότε έχεις δίκιο. Αν αυτά τα τυχαία άτομα εκφράσουν τη θέση σου, ουπς συγγνώμη, τη θέση τους αυτοβούλως και ανυστερόβουλα τότε ο λόγος σου είναι νόμος.