Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Κοίτα που έγινε και το holargos.blogspot.gr διαπλεκόμενο και δεν το ξέρω! (part 2)


γ) Όσον αφορά στην ανωνυμία θεωρώ ότι το εν λόγω θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση. Προσωπικά είμαι υπέρ και θα παραμείνω για όσο υπάρχει πραγματική και ουσιαστική ελευθερία λόγου. Τί θέλω να πω...ότι πολλές φορές όταν γράφεις κάτι επώνυμα, δέχεσαι πιέσεις και χτυπήματα πάνω και κάτω από τη ζώνη, μόνο και μόνο για να αλλάξεις στάση. Τα δικά μου posts δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να προκαλέσουν τέτοιες αντιδράσεις αλλά από την άλλη άβυσσος η μαλακία του ανθρώπου. Από τη στιγμή που δεν διεκδικώ κάτι, δεν έχω βλέψεις για κάτι σχετικό με τα του χωριού μας και κυρίως δεν έχω να κερδίσω κάτι από όλο αυτό, νομίζω ότι έχω το δικαίωμα του ανώνυμου blog. Θεωρώ ότι κινούμαι στα πλαίσια της δεοντολογικής λειτουργίας ενός blog και δεν προκαλώ φαινόμενα διασποράς κατασκευασμένων ειδήσεων, είμαι λάθος σε αυτό;

δ) Όσον αφορά στον κ. Παπαγεωργίου θα ξεκινήσω με το ότι τον εν λόγω κύριο δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Το γεγονός ότι έχω αναφερθεί κάποιες φορές σε ενέργειες και πρωτοβουλίες του εν λόγω δημοτικού συμβούλου προκύπτει από το ότι είναι ο μοναδικός (από όσο γνωρίζω τουλάχιστον) από τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου που είναι ενεργός ηλεκτρονικά. Τί θέλω να πω με αυτό; Από τη στιγμή που δεν έχω σχέση και δεν κινούμαι στους διαδρόμους και τα γραφεία του δήμου και του χωριού μας εν γένει, δεν έχω πρόσβαση και κατα συνέπεια δεν έχω εσωτερική πληροφόρηση για το τί συμβαίνει στο Δήμο. Οι πηγές ενημέρωσης μου είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικές (blogs & sites της περιοχής) για αυτό και δεν αναρτώ posts όπως τα δικά σου. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε και δεν είναι αυτό το ύφος του blog μου. Αυτό που θέλω να παρουσιάσω μέσα από το blog μου είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο χωριό μας, το ποιός φταίει γιά αυτό και προσπαθώ να κάνω και κάποιες προτάσεις που θα βοηθήσουν στην επίλυση διαφόρων προβλημάτων. Επειδή τυγχάνει ο εν λόγω δημοτικός σύμβουλος να είναι αφενός δραστήριος ηλεκτρονικά και αφετέρου αντιπολίτευση θεωρώ ότι είναι λογικό σε ορισμένες περιπτώσεις να συμπίπτουν κάποιες θέσεις. Αυτός δεν είναι άλλωστε ο ρόλος της αντιπολίτευσης είτε προέρχεται από κάποιον αιρετό είτε από κάποιον ενεργό δημότη/πολίτη; Από την άλλη θεωρώ ότι για πόλλές παραλείψεις στο δήμος μας δεν φταίει μόνο η δημοτική αρχή αλλά και η αντιπολίτευση οπότε πολλά posts που κατακρίνουν καταστάσεις αφορούν και την παράταξη του εν λογω κυρίου. Κανένας από αυτούς που είναι εκεί μέσα δεν είναι υπεράνω ευθυνών, όπου και αν ανήκει χρωματικά.