Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Κοίτα που έγινε και το holargos.blogspot.gr διαπλεκόμενο και δεν το ξέρω! (part 1)


Αγαπητό Κλισιοσκόπιο, πρόσεξα ότι στο τελευταίο σου post αποφάσισες να με καταχωρήσεις στα διαπλεκόμενα και χρωματισμένα blogs/sites του χωριού μας. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα δει να έρχεται και ξαφνιάστηκα. θεωρώ ότι δεν σε απασχολεί αυτό αλλά εμένα μου προκαλέι σκέψεις που θα προτιμούσα να μην τις μοιραστώ, δεν είμαι άλλωστε οπαδός της conspiracy theory.

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά μπας και βγάλουμε καμία άκρη.

α) δεν νομίζω ότι σου έχω δώσει το δικαίωμα μέσα από τα posts μου να με καταχωρείς στο κείμενο ενός post που έχει τίτλο "..κατά φαντασμάτων και μαγισσών...". Πόσο μάλλον όταν στα προηγούμενα posts με τον ίδιο τίτλο έχεις στολίσει, δικαίως ή αδίκως, γενιές, τοπικά ΜΜΕ και ότι περπατάει, πετάει, σέρνεται και κυρίως μιλάει σε αυτό το χωριό.

β) Όταν αναφέρεις ότι το "30 μέρες" αναπαράγει θετικά τα όσα γράφω εδώ τί ακριβώς θέλεις να πεις; Ότι είναι κακό που συμφωνεί σε κάποια πράγματα μαζί μου ή ότι πίσω από το holargos.blogspot.gr βρίσκεται ο συντάκτης των 30 ημερών; Θα ήθελα να σου πω, αν και δεν νομίζω ότι οφείλω, ότι την εν λόγω εφημερίδα δεν την παρακολουθώ εδώ και πάρα πολύ καιρό. Όχι ότι το παίζω κάπως, απλά την θυμάμαι πριν χρόνια να κυκλοφορεί δωρεάν στο χωριό μας και που και που την διάβαζα όταν έπεφτε τυχαία στα χέρια μου. Αν δεν κάνω λάθος κάποια στιγμή έβαλε συνδρομή, κάτι που δεν με ενδιέφερε να διαθέσω, και έτσι σταμάτησα να τη διαβάζω. Καναδυό φορές επισκέφτηκα την ιστοσελίδα της αλλά νομίζω ότι δεν αναρτά πλήρεις ειδήσεις και είναι και παλιές άρα αδιάφορες. Για να κλείσω με τις "30 μέρες", έχω να σου πω ότι χαίρομαι που ασπάζεται κάποιες από τις απόψεις μου αλλά αυτό δεν με κάνει σε καμία περιπτώση υπάλληλο ή φερέφωνο του. Άσε που δεν τον ξέρω καν τον κύριο, μόνο από κάποια posts που κυρίως εσύ αναρτάς έχω μάθει κάποια πράγματα και αυτά τα αξιολογώ και κρατάω μόνο ότι κρίνω ότι έχει δόσεις αλήθειας, μέχρι εκεί όμως.