Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Κοίτα που έγινε και το holargos.blogspot.gr διαπλεκόμενο και δεν το ξέρω! (part 3)


ε) Αγαπητό Κλισιοσκόπιο, αν θεωρείς ότι λιβανίζω κάποιους τότε μάλλον δεν έχεις αφιερώσει τον ελάχιστο χρόνο στα posts μου. Μαγκιά και δικαίωμα σου να μην ασχολείσαι δευτερόλεπτο με αυτά που αναρτώ αλλά είναι τουλάχιστον ανέντιμο να χαρακτηρίζεις ένα blog χωρίς να το γνωρίζεις.

στ) Αναφέρεις ότι κάποιοι κάνουν προπαγάνδα μέσα από το blog μου και ότι είναι μαγκιά τους. Μόνο από αυτή την ατάκα κατάλαβα ότι μάλλον εσύ αναλώνεσαι στο κυνήγι δράκων και μαγισσών και ότι η "Conspiracy Theory" είναι η αγαπημένη σου ταινία. Μέχρι τώρα διάβαζα τις αναρτήσεις σου και μπορώ να πω ότι πολλές φορές ήταν στοιχειοθετημένες επαρκώς γεγονός που με έκανε να πιστεύω ότι ενδέχεται να παρουσιάζουν ρεαλιστικά κάποιες καταστάσεις. Με το που διάβασα όμως ότι λες για το holargos.blogspot.gr κατάλαβα ότι η Jeanne d'Arc είναι η αγαπημένη σου ηρωϊδα και το "Da Vinci Code" το αγαπημένο σου βιβλίο και μάλλον ούτε εγώ θα αφιερώνω περισσότερο από 48" στο blog σου (βλέπε Alexa).

Το ερώτημα μου είναι γιατί τέτοιο μένος και γιατί πρέπει πίσω από όλα να υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέροντα και υπόγειες δραστηριότητες; Τόσο πολύ σε ενδιαφέρουν Κλισιοσκόπιο οι αναρτήσεις μου; Εσύ δεν ασχολείσαι με νεράντζια στο γήπεδο του τένις αλλά με σοβαρότερα θέματα οπότε γιατί αναλώνεσαι με τις προπαγανδιστικές μαλακίες που καθοδηγούμενος γράφω; Μπορείς my beloved Robin Hood, να σώσεις το χωριό μας μόνος σου, δεν χρειάζεσαι βοήθεια!  

Φιλικά,

holargos.blogspot.gr

Υ.Γ. Πάντως αγαπητό Klisioskopio σε είχα για πιο έξυπνο. Έπεσες στην παγίδα αυτών που κρίνεις και καταλήγεις να αφιερώνεις χρόνο προσπαθώντας να μειώσεις την προσπάθεια άλλων συγχωριανών σου που βλέπουν και κρίνουν τα κακώς κείμενα του χωριού μας. (Τελικά έπεσα και εγώ στην παγίδα των θεωριών συνωμοσίας, είμαι καλά γιατρέ μου;)